School

Kom nyss hem från skolan. Har varit ganska chill idag. Hade foto i morse och gjorde klart det mesta, bara småsaker kvar i fotopärmen nu. Sen har vi prov nästa vecka också.. Efter det gjorde vi mp3-spelare på multimedian. Sen svenska - teater och matte. Jag tror att de är första gången som jag har hunnit klart en lektion på matten utan att behöva ta hem och jobba! Det känns awesome!

Nu ska jag städa lite, typ vika ihop kläder som ligger fulla golvet.. Sen typ äta nått och efter det göra lite läxa. Typ svenskan, engelskan och börja skissa på en hemsida till webdesignens slutprojekt!

Efter det blir det att chilla innan ja ska va med Linkart :)


Tänkte lägga upp en film som några i min klass och några andra har gjort:

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0