Mördbultad av två vandaler...

HAHA :( asså åååh x) Låg och halvsov på en madrass mitt på golvet när Tony och Elias kom och börja slå mej med nå puffar... Så sprang in i ett rum och låste in mig..
Där såg jag att det fanns en hockeyutrustning som jag tog på mej.. Sen låste jag upp dörren och störtade ut, men tro du ja tog mig nånstans? NEEEEEEEEEEEEEEE..... hur kul vare?  OCH Hanna svek mig också för hon hjälpte mej inte.... :( Sadface...

Nu ska jag iaf sitta och steka lite... Spela Battelfield 2 med grabbarna :) peac

Hitta nyss denna bild! Ha ingen aning om vart ja ha fått den ifrån..
Sakna brudarna i alla fall <3

JUST DE! måste be Hanna lägga över bilderna sen nyår åxå :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0