Webbis

Sitter på webdesignen nu och ja klara typ inte meeeeeeer :( klara inte av att sitta stillaa..... bajs...
Sen ha vi redovisning på multimedian och sen samhälls + gympa..

Sen buss till Malå..

För övrigt sitter jag och lyssnar på Samy Deluxe, it's good!

Tänkte göra detta inlägg mer värt genom några bilder:


Jag och Bea, Vintern i ettan


Fanny faila då vi tolkade i vintras


Jag och Furir i somras


Kaisa stekte ägg 03.00 på morgonen i somras!
Fett nice!


Jag och Furir <3


Jag och Magda på fotokurs i ettan


Vintern på skolan i ettan


Rast, på skolan i ettan


Jag, Hanna och grabbarna på Luddes udde i somras


Jag provar skor på coop


Tjejerna i Malå i ettan


Johanna, broarna runt, i ettan


Emma, Jag och Ludvig i ettan


Killarna pausar brännbollsmatchen, i somras


Tjejerna pausar brännbollsmatchen, i somras


Jag och Kaisa i somras


Jag och Hanna vid rampen i somras


Tjejerna i Malå i ettan


Vintern i ettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0