Trallalla

Johanna sitt och dra sina livshistorier för mig nu på samhällsen och jag försöker lyssna så gott jag kan... :] Ha nånting med att hon mådde illa när hon vakna över nån dröm hon hade haft men jag kan tyvärr inte säga vad, det kan bli pinsamt ;)

Etter samhällsen ha vi en lektion kvar.. Grafisk... baalsfkasflask sen KANSKE det blir fotokurs ikväll med Johanna. Ingen av oss orkar egentligen med båda vill... Men vi har inte en blekaste aning om vad vi ska fota, så har någon nått tips? (A)

Vi hade tänkt oss vit bakgrund med ingen skugga alla eller nått men vi får se :)




Kommentarer
Postat av: J

AHAHAHAHAH försöker??? kom igen (A) nej men tack för att du inte skrev, kan bli lite pinsamt om sneaky "monster"

2010-02-22 @ 13:18:32
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0