Tips!

Tänkte tipsa alla er som har naglar som bryts och skivar sig:





Dessa tabletter
ska tas 2 stycken 2 gånger dagligen. Dom hjälper att stärka både hår, hud och naglar. Jag tog dom förut och märkte nästan direkt att mina naglar blev starkare. Jag märkte även att håret blev "starkare" också, men inte riktigt lika mycket. Naglarna gick knappt att klippa av med en nagelsax, så starka blev dom typ! x) Skämt åsido.. Dom funkar riktigt bra för mig.. Jag slutade ta dom ett tag och då hade jag alltid problem med att naglarna skivade sig och gick av...

Men nu har jag börjat om igen och har börjat märka skillnad redan nu! Eftersom att jag alltid förut målade naglarna och stylade dom med diverse saker så var det jättebra att dom blev så tåliga av pillren. Har nu lite smått börjat om att måla igen, och ska försöka fortsätta med det, för jag tycker att det är kul att pyssla lite och försöka få det snyggt. Därför har jag börjat käka pillren på nytt!

Dom växer mycket fortare också. Det är roligare att pyssla med lite längre naglar, dock inte för långa. Jag hatar att använda lösnaglar, personligen, för det förstör mina naglar. Men om det inte är jag som ska ha dom så går det bra att pyssla med dom också!








Kommentarer
Postat av: maja

oj det låter ju bra! Vart köper man dem och va kosta det?

2010-03-31 @ 18:05:32
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0