On my way

Teater idag.. Kul faktiskt! Känner att man börjar komma in i det nu, och det känns bra. Har dock bara sju lektioner till i det, för om 7 veckor har vi praktik i 6 veckor och då kan jag inte vara där. Så det är väl bäst att passa på nu antar jag!

Efter skolan for jag hem och startade datorn (som alltid) och snackade med Hanna en stund.. Vi båda taggar helgen, och har gjort upp världens plan för att få Malå att gunga av skratt! HAHA.. avslöjar inget! x)

Nyss har jag precis träffat Linus en stund, och nu sitter jag här.

Ska snart ta mitt förnuft tillfånga och göra lite matte och engelska..
Kommer inte bli kul, men det ska göras!



Dagens person får bli Johanna!




Just för att hon brukar nominera dagens person (inget jag brukar göra) men nu passar jag på, för jag kan lova er, hon är värd det! Hon har hostat konstant sen i fredags?! Så jag tycker nästan synd om henne... Hon kom på första lektionen idag, men blev i princip hemskickad för hon hostade hela tiden.. Och hon lyckades även smitta av sig till mig, för nu sitter jag här och hostar. Dock inte lika mycket, tack och lov! Krya på dej gumman! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0