Funderar..

Funderar på att lägga mig och läsa tredje boken av Twilight! Har börjat läsa men kom inte så långt, eftersom jag suger på att läsa och kan inte ligga stilla för länge... Men nu har jag ändå inget att göra, har som tagit det lugnt hela veckan i princip...

Och jag har FÖRBANNAT ONT I RYGGEN... Så ska vila lite nu... Min rygg pallar inte att sitta vid datorn som en hösäck för länge... + att vi sitter i stort sett hela tiden på skolan... Inte okej...

Medans vi ändå pratar om Twilight:

Två tjejer sitter och pratar:

Tjej 1: Du vet Edward… Sååå snygg!
Tjej 2: Nähä?
Tjej 1: Jo, alltså… Jag är nog kär i Edward...
Tjej 2: Onödigt... Han har Bella, har du ens läst böckerna? Det är inte lönt att ens försöka…
Tjej 1: Men herregud Malin, Bella är påhittad...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0