Helgen

I fredags blev det direkt till Hanna när ja kom till Malå. Vi gick på Ica och handlade tacos sen for vi till Rikard och gjorde mat. Sen va vi där och spela spel och lattja lite. Folk drog och folk kom.. Vi bakade kladdkaka på känlsa (utan mått) och ägg hamnade på mattan x)

I lördags blev det skoterfärd med Viktor, KG, Markus och Hanna. Jag hade ingen soppa så jag åkte med Hanna. Kraschade ett lan i Fårträsk. Sen for vi for och mötte Dennis i Ytterberg sen ringde AndersVonHakanPersson och sa att vi va tvungna att komma och hjälpa han, Ronja, Fredde och Hanna för dom hade fastna i ovanivattne på Lanjaur-sjön. Nice life! När vi kom dit hade dom redan varit där i typ 4 timmar och försökt ta sig lös... ASSÅ FATTA HUR MYCKE VATTEN DE VA! Vi va typ 8 pers som inte fick upp skotrarna x) När de hade gått typ 6 timmar for alla utom Viktor och dom som satt fast hem igen. Eller halvvägs iaf... För jag och Hanna körde sist, men vi fastna på en annan sjö mitt i ett jävla vattenhål. + att skotern välte och Hannas glasögon gick sönder på mitten... xD GAAAHHAHAH....
Ingen ström på telefonen eller nånting... Vi ville döööö.... Efter en timme kom Viktor och hjälpte oss... :D

Bilder lånade av PansarHanna:







Lördag kväll spenderades med KG, Viktor, Hanna, Jerry och Rebecca och Viktor som firade ett år :) Vi åt på laven och såg hockey :)

Söndag: Chilla sen film hos kg.


Kommentarer
Postat av: Hannis

Hahaha kul alltså xD

2010-02-10 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0