Dans

Efter skolan tänkte jag fara hem och bara ta de lugnt hela kvällen, eftersom jag fortfarande är sjuk. Men vafan, direkt ja kom hem och logga in på msn blev det ändrade planer. INGEN rolig jävel va ju inne på msn så vem fan vill sitta inne då och hänga stjärt?!

Nej, så stressa höra av sig till Johanna och sa att jag skulle följa till dansen! Men innan det så for vi om på Ica och skulle köpa frukt. Kom istället ut med 3 nybakade bullar, en påse ostkrokar, gräddfil och chips x)
Men det slutar inte där vill jag lova!

Efter Ica blev det Dallas och möta Johan och Tobbe x) Vi kom fram till en smutsig grisfest med hola hola i Thailand på ön Karakara.. Fråga inte ens...

När dom hade ätit klart blev det att fara till dansen. Chilla där ett tag med grabbarna sen på krysset och åt en hamburgare :)


Nu är jag finally home! Prata med Hannis på skype och fixa lite låtar till ipoden :)

squiiiieeeeee
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0