Bilder från igår..

Bilderna som jag och Johanna tog igår skulle jag ju lägga upp idag. Men ingen av dom blev särskilt bra egentligen. Ljuset och allt knasa och jag har inte hunnit redigera någon heller, men så kan det vara ibland!

Ingen förlust, jag lovar! Men dom kommer nog upp så småningom!

Nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag pluggar lite engelska. Har glosor och en dialog till imorn. Jag måste även plugga lite matte som jag inte har hunnit göra.. Men det är inte så lätt att plugga matte hemma själv, utan hjälp! Så vi får se hur det blir med den saken!

Ska försöka träna lite också, innan jag går till sängs! Men än så länge är ju klockan bara sex. Så det är lugnt! Ska städa ihop allt som ligger på golvet också sen duscha och förhoppningsvis hinna se antingen någon film eller tv. Är sjukt sugen på att se "Tio orsaker att hata dig" men Hanna har lånat den av mig och jag har inte fått tillbaka den än..

Ska även försöka ringa Hannis om hon loggar in på skype och snacka om hur det blir med APUn. Måste fixax!
Hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0