Äntligen dags för sängen..

Duschad, insmord och hårinpackningen ursköljd! (okej, insmord lät fel, men fatta!)
Känner mig fräsch och ska lägga mig i min nybäddade säng och få en god natts sömn! (okej där ljög jag, den är inte nybäddad... fantasi) aja... vet inte va ja skriver...

Läs inte de här inlägget.... blalalbaaablla ja mår inte bra asså ^^ exde.. Nämen serri irri på dirren, ont i ryggen som fan, Hanna lämna konversationen och allt suger...

Ska inte tillbringa en endaste minut till vid den här datorn ikväll..... MAN FÅR ONT I RYGGEN AV ATT SITTA VID DATORN, JA LOVA! särskilt om man sitter där hela tiden! Jag avråder er med dåliga ryggar att välja mediaprogrammet.....................

Sleep tight! dröm sött...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0