Ännu en dag avklard!

Den här veckan har typ seriöst gått fort! Eller visst, de är två skoldagar kvar, men ändå :) Redan onsdag ju^^ Idag hade vi långdag, till fyra. Men det gick ändå hyffsat fort. På engelskan hade vi glosförhör och jag var frivillig att skriva på tavlan hur alla ord stavades och resten av klassen skulle säga vad dom betydde. Alla rätt! (stolt) Sen hade vi även webdesign, GKO och teater!

Än en gång gick teaterlektionen riktigt bra och riktigt fort! Man känner hur man utvecklas och det är bra! :) Vi skulle bygga egna scener och komma på olika pjäser att spela upp. Vi delades in i tre grupper, och min grupp gjorde en "dockteater" som blev en riktig hit! Rolig var den och alla skratta! :) Dom andras var också riktigt bra! Så det var nice..




Nu ska jag värma värmekudden och lägga mig i sängen och se tv en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0