Julafton

Idag är det julafton och den firar vi hemma hos oss med släkten från mammas sida. Medan resten av familjen har stressat med städning och matlagning har jag gjort saker i min egen takt.

Jag började med att sova ut riktigt rejält och ligga kvar i sängen ett tag. Sen gjorde jag i ordning lekar för kvällen och efter det slog jag in dom sista julklapparna. När jag hade gjort det gick jag och duschade och gjorde mig klar. Jag hann precis innan alla gäster kom hit.

Det blev en trevlig kväll,
men jag var, trots att jag har sovit ut, ganska trött. Nu har alla farit hem och jag ser sista avsnittet av julkalendern. Har även en mygga som flyger omkring runt datorn. En mygga... Nu?!

Snart ska jag sova, och hoppas att det blir kul imorn!

God Jul!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0