Helgen

Helgen har varit rätt lugn och det känns faktiskt bra måste jag säga. Det var ett tag sedan en helg i Malå var såhär fridfull.. Jag var med Hanna och Torben i fredags. Då for vi till den ökända Nilaskolan och kollade på då Hannas kompis sjöng. Hon är grymt jävla bra! Senare lämnade vi Torben hos Rikard för vi skulle hem till Hanna och kolla på "Stallkompisar". Men efter att ha legat en hel sommar med alla säsonger är vi fortfarande ganska lessa på programmen..


Lördagen började med jobb och det var mycket folk och trevlig stämning. När jag kom hem fick jag och min kära syster idén att fara ut med skotern. Men den har stått ute i snön i typ fyra veckor eller nått så den hade typ snöa över och frusit fast. Den gav inte med sig att starta så lätt heller... Men en halvtimme senare lämnade vi gården och brände iväg. Det var kallt, men det var nog det roligaste som har hänt denna helg i alla fall. Även kul att spendera lite tid med syrran!

På kvällen for jag och Hanna till Kaisa, och vad säger vi om henne då?! Kan inte annat än bara tänka på hennes fot just nu.. Den är fan äckligt blå.. Men det hände en liten insident när hon var lite busig så vafan.. Det händer alla?! haha... Vi färgade även Hannas hår och sen blev det massa surrande och musik resten av kvällen!

Idag har jag sovit rätt länge. Sen har jag och Fanny varit ute och kollat lite på affärerna. Notera ICA... Ska plugga lite småföretagande nu innan jag ska göra mig klar för stan. Känns jobbigt att måsta fara dit men vafan, tagga jullov sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0