Hejdå 2010!

Sista inlägget för i år! Tänkte sammanfatta detta år lite kort och gott!

Detta har varit ett bra år för mig! Jag har tagit skolan på allvar, gjort mina måsten och hunnit med det jag vill göra. Det innebär att jag har hunnit vara med mina kompisar, gjort impulsgrejer, roat mig, varit utomlands och så vidare! Jag har vuxit som person i år också! Både psykiskt och fysiskt.. Det är endast det psykiska jag tycker är bra. Men därför ger nu det nya året nya möjligheter och jag ska bättra mig. För det jag inte har gjort mycket av i år är att träna och äta rätt. Så det ska jag börja göra! Jag ska även börja städa mitt rum så mamma slipper göra det, och så ska jag spara pengar!


Sammanfattat är mina nyårslöften:
* Leva hälsosammare
* Spara pengar
* Hålla årdning

och...
* Fara utomlands minst en gång

Nu ska jag kröka vidare till mormor och käka. Sen blir det partey!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0