Halken

Var mer än död när jag vaknade imorse. Tanken att slippa gå upp klockan sex för att fara till körskolan var väldigt lockande! Men efter en några minuters velande fram och tillbaka bestämde jag mig för att göra den här jävla grejen idag, trots att det är Lucia, och man egentligen bara ska måsta käka lussebullar hela dagen.

När vi började rulla mot Fällfors satt jag mig i baksätet så jag kunde sova ett tag.
hehe... Hade inga förväntningar förutom att jag trodde att det skulle suga, men det var faktiskt helt okej! Det var långt ifrån vad alla andra säger: Att det var skiiiiitkul.. Men det funkade faktiskt! Rätt kul att sladda omkring som ett tok..

Sedan jag kom hem har jag bara chillat
och gjort en samhällsuppgift åt min kära syster som har allt för mycket att göra innan jullovet, stackarn..

Har rätt mycket att göra ikväll.. Har bokat upp några timmar för soffligg så ska göra bort det nu, sen blir det nog att sova! (A)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0