Ey whats up ladies?!

Bara dom som har sett "Grown Ups" kan skratta livligt åt rubriken!

Idag trodde jag skulle vara en såndär jobbig dag med allt för mycket att göra. Redovisning på skolan, körlektion som skulle gå sämst, att jag inte skulle hitta några kläder att ha på julafton, att jag inte skulle orka städa eller tvätta. Men det visade sig att det blev helt motsatt!

Hade ingen redovisning idag utan det blir på onsdag istället. Körlektionen gick hur bra som helst och direkt jag gick in på Gina och Bik Bok flög kläderna på mig + att dom inte var så dyra heller. Lite rabatt är aldrig fel (A)

Väl hemma insåg jag att jag faktiskt hade varit duktig och inte ostökat så mycket i veckan så det var inte så mycket att städa bort, men däremot tvätten var lite mer. Dock handtvättar jag ju ingenting så jag kan ju inte klaga!

Helnöjd med vad jag har åstadkommit idag tar jag en tidig välförtjänt kväll!

Ser ut som en gris

 

Godnatt folket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0