Yo

Dagen har spenderats med Hanna endast. Det blev inte att vi åt på Thai men ska göra det imorn istället. Vi köpte hårinpackning och hårfärg istället. Sen for vi hem till mig och såg ett x antal OC och bara chillade. Bakade även scones som mer såg ut som en vulkan än en platt kaka... Men Linn (som skötte baket) älskar jag lika mycket för det!

Sen färgade vi håret på varandra och efter det cyklade vi upp till Victor och satt och prata en stund innan det blev film med Jim, Zot och Richard. Filmen sög och jag var trött så lista ut själva hur det slutade!

Dagens kommentar: På tal om ingenting, Victor.... Eran kökslampa har tagit självmord och jag har ingen aning om vad det beror på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0