Tisdag

Idag har jag jobbat, sen for jag och Hanna hem till mig efter jobbet och såg tre avsnitt av OC! Kan inte få nog av det... Efter det for vi upp till Victor eftersom att vi hade planerat sedan förra veckan att se en film som gick på 6an. Men när vi kom dit så var han med Jim, Lunken, Zot, Danne, Macke och Rebecka så då såg jag och Hanna första kvarten av filmen själva :)

Efter en stund drog Zot, Macke och Rebecka så då åkte vi andra med Danne till statoil och Hanna for hem :) Så då ragga vi runt en liten stund innan vi for till Victor igen och där satt Rikard. Chillade en stund innan det spårade, och jag cyklade hem.

Dock inte direkt utan jag for om till Fredde och hälsade grattis. För han fyller år just nu! Klockan är i skrivandets stund 00.00 :) Så GRATTIS FREDRIK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0