Tisdag

Om en vecka sitter man i skolan igen... På ett sätt så kommer det ändå bli kul tror jag, för vi har inte så värst många ämnen och dom ämnen vi har är ändå rätt okej eftersom vi har gjort bort dom jobbiga^^ Plus att vi börjar ju trean så vi ska ju köra igång med projektarbeten och grejer! Sen kommer det ju bli kul att träffa alla kompisar igen. Det var ett tag sen, minst sagt!

Det enda som kommer suga jävla åsnearsle är att Johanna har flyttat. Kommer vara så förbannat jävla jobbigt utan henne... Jag började tänka på det igår. Man behövde bara gå tvärs över gatan för att komma till henne, och man hörde typ hennes skratt från mitt rum i källaren.. + att allt vi gjorde var typ saker vi gjorde tillsammans.. I alla fall breaken och fotandet... Sen hade vi hur kul som hellst annan tid också.. Så ärligt talat tror jag att det kommer bli jobbigt utan henne.. Men då har jag ju Bea i alla fall ganska nära också! Hon bor i alla fall i stan på veckorna, och inte utanför som alla andra..^^


SAKNAR DIG GUMMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0