Söndag

Verkligen ångestdagen idag! Jag vet att jag har haft ångest ett bra tag, men nu är det verkligen på riktigt... fan fan fan..

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, och med det menar jag riktigt lugnt! Endast gått från sängen till toan, konsum och köket. Har varken duschat eller borstat tänderna heller. Känner mig lite äcklig.. Men jag ska göra ett ryck nu faktiskt. Sista kvällen här i Malå så känner jag att jag vill komma tillbaka till ett städat rum med nya sängkläder.. (Med tanke på att jag och Hanna har spenderat väldigt mycket tid i den under OC-avsnitten)

Ska även packa klart, så jag kan sova lite längre imorn. Kläderna är det som väger tyngst. Tur att pappa kör! (Tekniskt sett är det jag som ska övningsköra, men han följer med.)

Hanna har dragit till Lycksele. Jag saknar henne... Det är inte bara hon jag saknar...

Kommer bli en tuff start på denna termin känner jag...

Vårat schema är cp, och jag måste prata med syon om iv... 

upp och ner.. cheers!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0