Sne....

Mamma väckte mig nio och då blev det att fara till sjukan och röntga ryggen.. Den var sne vid ländryggen, typ skolios.. Om dom behövde mer bilder skulle dom ringa.. Känns ju bra att veta^^ Kanske inte så konstigt att jag haft ont... Får se vad dom säger sen när dom har kollat klart.. Om det går att göra nått åt det, eller om jag helt enkelt ska låta de vara.. Fick kolla på bilderna och så farligt var det faktiskt inte.. bara lite^


Jag må va sne, men dock inte såhär sne...



Inget mer har hänt idag än så länge.. Ska snart ringa och väcka Hanna.. Kanske se ett avsnitt OC eller två.. Sen steka, sen jobba och efter det träning.. Jobbar mellan tre och fem idag..

Känner även att skolan börjar närma sig... fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0