Redan torsdag?!

Sant.

Hade två lektioner idag, religion och svenska. Det gick fort och bra. Sen tog jag med mig Magda och Sofia hem till mig och såg Vampires Suck. Dom hade inte sett den så det var uppskattat! Åt även popcorn i mängder..

Dom har just lämnat mig och jag har startat en tvätt och diskat. Nu återstår dammsugning innan jag ska börja packa lite smått inför hemresan imorn. Vi har en lektion imorn men den börjar halv 12 så det blir dock att ta kvart över fyran ändå ^^

Vi får se vad som händer i helgen.. Kanske Talludden på lördag!

Funderar på att fara ut och gå senare ikväll, om inte Tim hör av sig :) Men nu tänkte jag kolla om det går logga in för lite faser på guldstadens hemsida. Men det blir nog att läsa lite i boken först ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0