Helg

Skönt med helg må jag säga! Igår blev det .. fan ja minns inte ens vad vi gjorde^^ Men idag i alla fall har jag jobbat 10-13 sen såg jag och Hanna 5 avsnitt av OC. Inne på sista säsongen nu, och har bara 10 avsnitt kvar typ.. sorgligt, men sant...

Sen träffade vi Linn ett tag. Efter det blev det en massa tjat om Talludden..  Hade ju bestämt att jag skulle dit med KG och Anders redan förra veckan, men det visade sig att jag inte rymdes i bilen. Så då skulle jag få åka med Jim och Tony, men vi hitta ingen chaufför, så då fråga jag mamma, och hon kunde efter tjat i vansinne... Men hon ville inte hämta oss sen så då skulle vi åka buss, men rymdes inte i bussen och allt blev bara jobbigt så jag sket i att fara....

Istället for jag till Victor och såg film med gänget, filmen sög så jag for hem... BRA KVÄLL HITTILLS! känner ni ironin?

Som tur var så kom jag och Fanny på den genialiska idén att fota i studion halv ett på natten, och det gjorde vi! Så nu har jag lite jobb imorn med bilderna :)

cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0