Torsdag

Vaknade i morse och hade jätteont i halsen, håll typ på dö när jag svalde. Sen tog jag en långdusch och gjorde mig klar. Efter det mötte jag upp Bea och cyklade till skolan.

Engelskatalet stod först på schemat. Jag var asnervös just innan det var min tur, men jag tycker att det gick riktigt bra och det var typ kul! Jag visste som vad jag skulle säga hela tiden så det gick helt okej!
Efter det hade vi svenska. Vi såg klart "Cast Away" sen fick vi sluta.

Efter lunch hade vi matte - sen matte omprov. Jag klarade det! Det var busenkelt! Så det känns himla bra att mattelektionerna är över nu!

Nu har vi GKO men jag är klar så jag sitter och redigerar lite bilder :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0