Stress

Lider du av stress? JA, JAG LIDER AV STRESS!!! Vafan tror våra lärare?! Dom har typ packa oss med uppgifter, prov och inlämningar i varje ämne vi har!

Jag trodde jag hade koll på allt,
eftersom jag visste vad som skulle göras och när det skulle göras och lämnas in... Men vi har fan fått 78 000 uppgifter till att göra i veckan... Och samhällsen som skulle vara ett litet läxförhör har plötsligt blivit ett stort prov?!??!?!

Jag har inte skrivit något inlägg idag på grund av att jag helt enkelt inte har hunnit...
Men idag har jag i alla fall avklarat att trycka tröjan på GKOn, så jag lägger in en bild på den sen.
Jag har hunnit göra klart teaterprojektet, och jag har gett våran lärare det på USB. Men jag kunde inte vara på teatern idag, eftersom jag impulsfor på riskettan :) hihi

Känns tråkigt att det inte blir någon mer teater, men samtidigt jävla skönt att ha gjort bort riskettan :) Över tre timmar tog det... Psykiskt jobbigt var det också... Men nu är då den avklarad :)

Nu ska jag plugga så mycket jag hinner innan jag ska möta upp Johanna och fara på Break :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0