Sovmorgon :)

Vaknade halv tio i morse och sen bestämde jag och Bea att vi skulle gå broarna, så klockan 10 möttes vi inne i stan och jag hade Melker med mig :) En timme senare hade vi gått runt, så då blev det att stressa hem och duscha. En kvart efter det mötte jag upp Johanna och Bea igen och så for vi och käka på skolan :)

Nu har vi just börjat första lektionen som är multimedia, men jag jobbar med teaterarbetet eftersom jag är klar med slutprojektet i multimedia :)

Såhär ser det ut:

Framsidan

Information

Bildspel

Filmer vi gjorde i ettan

 

Flashprojekt vi har gjort
Ett biljardbord och en MP3-spelare

Sen går det ju klicka på alla knappar osv, men det går tyvärr inte göra här..


 


Kommentarer
Postat av: kungen av allting ! ;D

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Lovisas.jpg



http://data.fuskbugg.se/skalman01/lovisa-bilder.jpg



Kungen är tillbaka :D

2010-04-22 @ 13:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0