Söndagsångest?

Idag är det söndag och det känns faktiskt himla bra! Ingen ångest alls! Klockan är snart två och jag sitter i bikini och solar på altanen och bra musik spelas ut ur mina hörlurar! Känns awesome!

Jag har massvis med bilder att lägga upp här på bloggen nu,
men jag ska inte ödsla min tid på det nu när det är sista dagen på lovet och + att vädret är så himla fint! Så jag gör det en annan dag istället!

(Tills dess, om ni vill se bilder från grillkvällen igår, gå in på Hannas blogg, men dom är inte fagra kan jag lova)

Imorn är det skola, men det känns faktiskt okej! Har ändå bara två veckor kvar av skolan, sen praktik till sommarlovet och förhoppningsvis blir det kul!

Jag bjuder på lite skön musik som jag sedan ska fortsätta lyssna på medan jag steker fläsket på altanen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0