Söndag

Idag väckte pappa mig klockan 10 och sa att vi skulle hämta hem skotrarna från stugan. Det var hemskt före, eller okej, det funkade, men det var typ bara is i stort sett... Men det var ändå ganska härligt att köra, i alla fall hem, för då blåste det inte och solen sken :)

Sen skjutsade jag Fanny till Ytterberg, alltså jag övningskörde :) Även och hämtade henne :) Sen har mamma toppa mitt hår och sen har jag läst engelskaboken.. + att jag hann somna just efter så jag har typ precis nyss vaknat x)

Men ska snart gå och göra mig klar för kalas, sen ska vi äta wockat innan det också :)

GRATTIS KEN :)


Fanny och Birk i somras :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygg lilleBirk! :D

2010-04-18 @ 16:36:39
URL: http://funnarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0