Musik

Chill dag på skolan... Multin gick bra och på svenskan såg vi film. Sen hade vi genomgång i statistik på matten, men vi kommer inte behöva jobba nått eftersom vi inte hinner det på grund av att vi går på praktik :) Vi fick även tillbaka provet vi gjorde i förra veckan, och jag fick VG-! JAG!!! Hur fan kan ja va så bra?! Matte B dess utom! Hade knappt G i matte A ^^ Nöjd blev jag iaf!

Så nu har vi bara en genomgång i statistik till, sen ska jag göra ett rest-prov på torsdag och det är ett tal, efter det är jag klar med matten och behöver aldrig mer i hela mitt liv räkna matte! SKÖNNT!

Nu sitter jag hemma och har nyss käkat, så nu håller jag på fixa lite musik till Ipoden! :)

Sen blir det plugg!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0