Måndag

Nationella gick CP, eller okej, det kändes ganska bra :) Sen hade vi samhälls, men gjorde ingenting, som vanligt^^ och efter det hade vi GKO och jag gjorde färdigt mitt tryck i InDesign :) Så nästa gång blir det nog att trycka på tröjan :)

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal och det gick också bra... Sen cyklade jag till Coop och handlade och sen mötte jag upp Johanna och Robert och fick skjuts till fotostudion :) Vi fotade ett tag men var inte så engagerade eftersom vi bara skulle dit en snabbis.. (som snabbt blev två timmar). Men kan visa bilderna sen :) Just nu har Johanna dom :)

Sen blev det en sväng på Willys och efter det hem.
Nu har jag precis ätit ett stort lass med tacos som käraste mamma skickade med från Malå.. Rester is tha shiiet :)

Nu ska jag skynda vidare och vara med Linus, Sanna, Ida och Fredrik :)


Vi höres sen när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0