Ikväll

Kaisa har precis farit hem så jag sitter här själv och lyssnar på musik och har lagt in alla bilder på datorn :)

Tänkte lägga in alla bilder, men det lagga jävel och tar tio minuter för en enda bild så jag lägger upp dom imorn istället... Är för trött för att sitta här och bara vänta! Måste lyfta mitt feta arsle upp från stolen och göra nått snart så jag inte somnar (A)

Ikväll har vi iaf hunnit med ganska mycket! Vi har målat naglarna i över tre timmar, så det blev flera olika förslag, (visar som sagt bilder sen) vi har stekt ägg och ätit fem var så alltså 10 ägg :O hihi (A) sen ha vi lyssna på gammal musik och dansat och skrikit (notera att jag är själv hemma) vi har åxå hunnit vara ute ett tag, och matat Ville (som är en gulle kanin) och så hade vi tagit asfula bilder, mest på Kaisa..

Till sist tänkte vi färga mitt hår, men kom på att det var alldeles utom våra kunskaper för kvällen, eftersom båda va aströtta och hade jättekul åt allt... Så vi sket i det och tar det en annan dag istället :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske sova?! Vi får se... Ska i alla fall inte häcka här längre..

HÖÖÖÖRES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0