Igår

Igår fotade jag och Johanna i studion på E4an. Det blev lite street - och rockaktigt! :)
Kan tyvärr inte lägga in några bilder eftersom jag inte har nån dator... Eller jag har ju i och för sig skolans datorer, men Johanna har kameran nu...

Sen for jag hem och gjorde svenska hemprovet som vi skulle göra till idag. Efter det stressa ut och möta Johanna eftersom att vi skulle broarna runt. Men eftersom klockan var kvart över åtta när vi möttes, och jag skulle hinna på Ica innan det stängde klockan nio, så SPRANG vi broarna istället :) Det var fett jobbigt men skönt efteråt!

Och klockan var kvart i nio när vi var inne på Ica så det tog bara en halvtimma :) GOOD WORK!

På vägen hem gick vi sakta med varsin banan i handen :)
Sen tog jag en lång dusch och la mej i sängen :)


 

 




Kommentarer
Postat av: J

vi måste fan vara bäst i världen :D

2010-04-16 @ 09:33:36
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0