Gaaah!

Klockan halv sex befann vi oss på plats på "källan" och var i god tid inför mötet som ägde rum klockan sex. Jag fick ta några bilder medan allt ställdes i ordning sen när klockan slog sex började mötet som handlade om markägare som inte ville ge bort sin mark till SK för att kunna producera mer ström... (kort sagt, från mina egna ord, av vad jag fattade om vad som sas.)

Mötet räckte ungefär till klockan 9 sen åkte vi hem... 

Klockan tio befann jag mig hos Viktor. Grabbarna var på plats och vi chillade..

Nu har jag precis kommit hem, mer eller mindre glada föräldrar... men vad? Klockan är ju bara kvart över två, och ja mena, jag är ju 17 tagg! 

Nä, skämt åsido.. Nu blir det läggdax.. pöss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0