Finally!

Har pluggat samhälls nu ett tag och så har jag duschat, så jag är redo för sängen! Kan inte säga att allt har fastnat på hjärnan, men det får gå som det vill...

Jag måste i alla fall få några timmars sömn i natt. Det behövs efter allt slit denna vecka. Seriöst tror jag att jag aldrig har pluggat lika mycket någonsin som jag har gjort dessa dagar...

Ja, då kör vi på en dagens! (i brist på bilder och annat skoj)
* Humör: Känns på topp!
* Lättnad: Står mellan känslan efter engelskatalet och att jag äntligen är klar med allt pluggande..
* Längtan: Helgen!
* Roligaste: Att Jim ringde och sa att dom var i stan!
* Händelse: Städningen! Skönt att det är gjort!
* Person: Det måste bli Jim och Tony, som jag träffade en stund innan dom for tillbaka till Malå!
* Dagens låt:

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0