USB-minnen?!?!?!

Fortfarande inte glad.....
Saknar mina stackars usb-minnen som har hamnat i handen på någon klåfingrad ligist!

Usch vad sur jag är! Visst, det spelar verkligen ingen roll om dom tar usb-minne, men det är bilderna jag vill ha tillbaka!
Har verkligen inga bilder kvar som jag har tagit över huvud taget med en digitalkamera. För jag hade sparat allt på Usb-minnen så inte min gamla dator från stenåldern skulle vara så seg.. Men det var ju en jättesmart idé eller?
Alla minnen, alla stunder och allting är borta. Känns typ som att någon har dött, inte för att låta konstig men..

Alla bilder på Ninen och Dixy, alla hästar som nu är borta.. Robin, Pirat, Linda och alla andra som jag hann knäppa kort på när jag hade skaffat mig en kamera. Vissa hästar var ju borta långt innan det, men alla är fortfarande kvar i hjärtat!

Känns ändå inte bra att personen som tog det har massa konstiga/fula/roliga/normala/onormala(osv) bilder på mig, mina kompisar, min släkt och min familj. Jag vet att det är mitt fel att jag glömde dom vid datorn, men det tog inte lång stund för mig att inse att dom var borta. Typ på en kvart hann personen smida planer på att förstöra någons liv. För seriöst, bilderna och musiken var en del av mitt liv!

Jag hoppas att vem som än tog det kollar på bilderna, ser att det är mina bilder och på något sätt  lämnar tillbaka dom..
Skulle vara guld värt! (Finns inga förhoppningar, dock, det är nog över..) 
Ps. Ett är svart och ett är vitt men dom sitter ihop med varandra genom en svart tråd/snöre.

R.I.P


Kommentarer
Postat av: Fänni

Asså så inte kul!!!!

Hoppas verkligen dom kommer tillbaka på någe vis! <3

2009-10-01 @ 15:47:26
URL: http://funnarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0