Tänkte fota ute..

Idag efter skolan cyklade jag snabbt hem och åt. Sen in till stan för att hinna med lite ärenden. Skulle köpa en rosett till håret som ja skulle ha på fotokursen. Men tror du inte att när jag kom in till stan, hade glömt pengarna hemma?! Fan, inte en glad Lovisa cyklade hem igen och sen tillbaka.

Stressade sedan vidare till fotostudion, där Bea, Sofia och Johanna väntade. Vi gjorde oss klara sen gick vi ut och fotade :) Men dessvärre blev bilderna sämst. I alla fall dom vi tog med min kamera.. Så jag och Johanna gick in igen och ställde upp studion vid en tegelvägg :) Tog lite nakenbilder osv :) AHA!

Nämen skämt åt sidan, nu ska jag nog lägga mig och se nått avsnitt av OC :) Sen blir det sängen :D

Bilderna kommer imorn! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0