Stan

Sista lektionen spåra x) Vi hade samhälls och Jag, Johanna och Bea flumma jävel x) HAHA! Ska be Johanna skicka nå bilder som vi tog HAHA! Så kan jag lägga upp dom sen.

Kom nyss hem från stan. Hände inget speciellt där inte :S Men nu har jag just ätit och funderar på att se OC tills idol börjar. Eller så ska jag kanske gå ut med Melker. Eller kanske göra matten? Eller städa? Allt behövs, men jag vet inte vad jag ska prioritera. Matten känns mest nödvändig, men desvärre minst lockande..

Om jag skyndar mig kanske jag hinner allt :D

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: b

ahahaha lätt bästa samhällslektionen :P

2009-09-09 @ 23:06:18
URL: http://beao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0