Sista lektionen

Slutar om typ en timme. Känns bra, för vi har inte mutlimedia idag på grund av att läraren är borta. Övriga dagen har varit ganska lugn. Har fixat en mattebok till mamma så att hon kan hjälpa mig hemifrån Malå :) Sen har vi även tagit klassfoto, där jag såg ut som en förstoppad anka. Asså att fakesmila är inte min grej...


Efter skolan ska jag hem och typ ta en powernap innan Johanna slutar. Sen ska vi gå broarna med Rissla och Melker. Efter det vet jag inte. Johanna och Fia hade typ impulsplanerat att dom och Magda och Bea skulle sova hos mig ikväll så vi får se hur det blir. Skulle vara kul, mysa och se Idol.

Nu ska vi ha redovisning. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0