Ser Twilight..

..men tog en paus nu, för Magda skulle gå och duscha så då passade jag på att blogga :) De söta kattungarna leker med mina byxben (A)

När filmen är slut blir det nog att gå och sova direkt vi har bäddat eftersom båda är jättetrötta och jättemätta :) Men kladdkakan var supergod! Med turkisk yoghurt till :) Magdas special!

Hade ju taggat i helgen eftersom det blev Malå trots allt, jag vet inte om jag har sagt det men.. Jag skulle egentligen va kvar i Skellefteå och spela in en film men jag lyckades flytta det till en annan helg eftersom både jag och Hanna har fyllt år så då hade vi planerat typ "kalas" eller vad man ska kalla det i helgen. Så då skulle jag till Malå :) Men tydligen så fuckar Hanna typ ur nu.. Hon orkar typ inte :O Så ja, vi får se hur det blir i helgen. Jag tippar på en vanlig lugn hemmahelg i Malå. Dock var det aslänge sen man träffade Kaisa, så ska väl försöka vara med henne åxå :) Hoppas det löser sig! För jag är verkligen peppad!

Här har ni lite bilder från dagen:

Var mest ringen och naglarna jag ville visa :)
Var inte meningen att se efterbliven ut :]

 

Brun :)

 

Min kisse :]

 

Här har ni dom :] De svarta fastnade inte så lätt på bild.

 

Söt :]

 

Nu ska jag dricka vatten, tvätta mig och borsta tänderna. Sen återgå till filmen och sen sova :)
Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0