Idol 2009

Om typ en halvtimme ska jag sätta mig framför tvn och se Idol. Det bästa är uttagningarna tycker jag, när man får kolla på allt folk :) Roligast är dom som verkligen tror att dom kan sjunga men verkligen suger!

I alla fall så var Magda här nyss. Mötte som sagt upp henne i stan, köpte hårfärg sen for vi hem till mig och färgade håret på varandra. Eller jag skumtonade bara mitt, eftersom det inte var så länge sen jag tonade sist. Ville bara at det skulle se lite frächare ut till på torsdag. Vi har ju trots allt skolfoto då... Inte för att jag bryr mig men.. (Hade faktiskt samma tröja i sjuan och åttan som jag senare märkte när jag kollade igenom skolkatalogerna från grundskolan. Pinsamt... ) Men som sagt, jag bryr mig inte så noga, funderar faktiskt starkt på att blåsa massa luft så att läpparna blir cp just då dom tar kortet :D haha!

Aja, nu ska jag återgå till det jag höll på med, vilket var ingenting :) Så ha det bra ikväll eller nått :) Och sov gott om jag inte hinner skriva efter Idol :)

Fan va mycke ja skrev :O shiiiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0