Hemma nu..

Kom just hem från Kent. Det var packat med folk som hade laddat upp för Idol! Det är ju nästan synd om dom som får kommentarer för hur fula dom är.. Men annars äre humor på hög nivå! Vissa va fan skitbra!
"Det är bra att du sjunger tyst, för biblioteket ligger just bredvid" x) GAH!

Cyklade sedan hem med Johanna och Johannes :) Nu funderar jag på att se ett avsnitt av OC innan jag går och slaggar. Men jag vet inte, känner mig ganska trött redan nu. Dagen ha varit maxad!

Började med att jag skulle hämta in Melker (hunden) innan jag skulle cykla till skolan. (Skulle släppa ut han för hon jag bor hos är på sjukhuset). När jag ropade på han så kom han inte, så letade bland alla buskar och träd på gården och trodde typ han hade dött eller nått, för han kunde inte ha rymt eftersom det är staket.. Men jo, mycket riktigt! När jag hade ringt till Bea och Sofia och sagt att jag inte kunde komma till skolan för ja va tvungen att leta han så kom han springandes efter vägen! Hur fan är det möjligt?
Sen hade vi äckellångdag och direkt efter skolan cyklade jag och Johanna upp till tågrälsen och fotade. (Dom bilderna kommer imorgon).
Sen bar det av till coop där jag köpte nyttig mat = massa frukt. Sen till Johanna, sen till Kent, och nu är jag hemma :) Hörs imorn!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0