Foto

Efter skolan for jag till coop och handlade. Sen åt jag lax, och efter det mötte jag Johanna och cyklade till e4an. Men vi va inte så sugna på att fota idag, så vi tog bara snabbt några bilder i studion, sen for vi ut och fotade ett tag medan vi gick mot min cykel :)

Efter vi hade fotat mötte vi Frida, Daniella och Sandra på coop, så städade vi lite i godishyllorna där, sen lekte vi "kurragömma/tagen" en stund. Haha! Dom undra ju x)
Efter det for vi till Kent och Johannes en snabbis och såg typ hockey, sen cyklade jag och Johanna hem till henne och målade naglarna :)
Nu ska jag se ett avsnitt OC, sen sova :)

Tänkte visa tröjan som jag gjorde idag:


Söt va?


Ska lägga ut mer bilder sen, när jag har redigera dom och beskärt dom lite, men datorn cpar :) Så de får bli en annan dag! Bilderna blev grymt snygga iaf :) undra varför? x)
(Nömen dom är typ helt seriöst snyggare när man är otillgjord, om det finns något sådant ord)? Hade i alla fall kul idag, typ less på studion nu, när det blir samma gamla bilder hela tiden.. Vi måste va lite mer kreativa tjejer! :D

Sov gott! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0