uuuh..

Dålig uppdatering, jag vet.. Har inte haft så mycket att skriva och det har även varit tjorv med internet på skolan och igår var det strömavbrott på Sörböle. Jag tänkte i alla fall skriva av mig lite nu :)

I veckan så har det varit både fullt upp och ganska chill..
Kortdag i måndags, eller vi slutade fyra men vi började efter lunch. Sen blev det fotokurs med Bea och Magda. Riktigt fina bilder blev det faktiskt. Närbilder med lösögonfransar och grejer. Bjuder på dom bilderna lite senare, jag har dom nämligen på skolan..

I tisdags, alltså igår, gick vi till klockan två för vi hade ingen svenska och skulle göra matten hemma. Och på kvällen for jag till stan med Magda och Bea ett tag, sen for jag hem och såg Desperet Houswives. Sen efter det var jag ute med Linus en stund :)

Nu idag är det onsdag och jag har precis städat lite och ska snart äta. Sen måste jag tvätta också.. Har egentligen Break idag men jag vet inte om jag ska fara eller inte. Har rätt så ont i huvudet, vilket jag har haft typ hela veckan.. Jag tror att jag ser dåligt eller nått :S
Så ja, jag funderar på att stanna hemma och ha en lugn tidig kväll, så har vi sovmorgon imorgon också så då får jag riktigt sova ut :)

Tyvärr blir det ingen bild, SOM SAGT så har nån tagit alla mina.. Hörs senare!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0