UP

Igår asså x) Efter skolan yey, då for jag in till stan och mötte Bea. Vi gick och bokade för lazerdoom på fredag. Ska spela från 20.00 - 21.00 =) Måste bara ragga lite mer folk! Sugen?

Sen mötte vi upp Sofia, Sandra och Johan :) Gick och såg "UP" på bio :) Fett bra film asså! Sjukt rolig, och jag skrattade typ non stop! HAHHA

Sen när jag skulle fara hem så skulle Bea hålla i ena sidan av cykelstyret och jag andra :) Slutade med att nått gick snett och jag föll. Slog typ i huvudet i tre olika cykelställ x) Roligast var ju dom personer som såg det XD HAHA! Sen sa ja, asså Bea nu måste vi fara, för jag måste hem. Jag har behov för helvete! Då kom det en snubbe som Bea tyckte va het.

Han sa: Ursäkta, vet ni vart olles är?
Jag: Ingen aning :S
Bea: Joo.. visst äre. eller äre.. jo det äre. Du går rakt fram sen svänger du väster. Du ser det typ direkt, vid frasses.
Han: Tack :)

haha ja tror inte att ni förstår hur sjukt kul det var x) Men jaja..

Nu ska vi fortsätta jobba här =) har just haft matte.. Gick typ bra :)
Och nu har vi GKO och PG är jobbig!!!!! suris... åhhhhh. cp...,ööööö

hejdå

Kommentarer
Postat av: Bea

ahahha sitter här och skrattar för mig själv när jag läser detta :P :D

2009-10-22 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0