Tack!

Tack för att ja fick spöa era arslen i poker grabbar! Fett ägda! Och Kaisa, du räknas som en grabb, en liten sådan!

Ikväll har jag sett Idol med Kaisa,
det var typ tre bra ikväll, Rabih, Erik och den där mörkhyade tjejen som jag inte minns vad hon hette!.. Men efter det gick vi till Daniel, Torben och Rikard och spelade poker och dunka musik.

Asså gissa om jag hade nå tur? Jag börja typ fundera om det gick över till skicklighet eller nått? För seriöst, hur stor är chansen att man vinner typ 100 gånger i rad? njaaaa... inte så stor. Det måste vara skicklighet. Iaf så va ja ganska överlägsen hela tiden. Och jo för att skryta, men..

Slutade med att det var jag och Torben som var kvar. Och feg som han är la han sig typ alltid så då kom vi överens om att vi skulle köra "all in" vilka kort vi än fick, och då vann jag :) men då tyckte alla att det var orättvist (för dom var på hans sida eftersom att ja typ kunga dom!) så då körde vi samma sak igen.
Och ja, vem tror ni vann då?

MÄSTARN SÅKLART!



Sov gott mtf :)
HEjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0