My flow, my show

Idag vaknade jag tidigt som fan..
Inte OKEJ! Men jag koka choklad och såg "Harry Potter och Hemlighetarnas kammare" för att stilla lugnet!

Sen gick jag och duschade och efter det mötte jag upp Hanna och for och kollade på när Malå mötte Klemensnäs (?) i bandy. Malå vann! Vem kunde tippa nått annat? :)
Efter det for jag och Hanna och hälsade på i Sofias nya lägenhet, och efter en stund kom även Kimpas =)

Nu har jag just ätit kycklinggrejs och ska snart ta mitt liv till en högre nivå...
Inte så jättevärt att sitta framför datorn och säcka en lördagkväll...

Vi får se vad det blir, har inte bestämt än. Ska lyssna klart på lite musik och vara social en stund till på msn :) Sensen...

Jag har pratat ihop med Hanna och hon skulle höra av sig efter åtta. Då skulle vi kanske baka kladdis eller fara och bada med Daniel och Jim och säkert nån fler :) Ju fler, desto roligare :)


Höres! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0