Lördag

Idag ha jag åkt bil med Jim i typ några timmar, fram och tillbaka, till Fårträsk osv. Det var stundvis massa annat folk som också åkte med - Hanna, Jerry, Fredde, Andreas, Per, William, Simone och Dennis x) Ganska kul faktiskt. För han hade tagit körkortet för tre dagar sen så ja fatta varför han ville köra :) Det är kul att köra bil!

Sen när klockan va typ sex for jag, Hanna, Jim, Jerry och Fredde och beställde pizza. Sen åkte vi lite mer bil.. Då började de spåra ur.. Blev lite enformigt efter att ha åkt typ en hel dag. Slår vad om att vi ha kört sammanlagt till Stockholm fram och tillbaka! x)

När klockan va typ åtta for jag och Hanna till Daniel, Torben och Tony och såg körslaget med Ola! ♥ Sen badade vi badtunna i typ en timme, och efter det låg vi och skratta åt Torben i Daniels rum... x) hehe...

När dom skulle spela nått CP-spel som sög så for jag hem och nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0