I väntan på bussen..

Sitter här framför den fyrkantiga skärmen och väntar på att klockan ska gå snabbare. Nu vill jag verkligen hem till Malå. Finns ingen anledning att vara kvar här i Skellefteå och dryga när alla är sjuka eller borta av diverse anledningar.. Tror dess utom att Bea har smittat mig med förkylning.. Kan det vara svinis som kommer på besök?
Det hoppas jag verkligen inte, såhär inför de första lovdagarna.. Kan verkligen lova att det är skönt med lite frihet. Trots att det bara har gått ett fåtal månader sen skolan började om efter sommaren är man redan skoltrött och längtar till alla lov som komma skall. Fan va vuxet hajag skriver !? Haha aja..

Tänkte på en annan sak nu när jag sitter här också.. Att blogga är ganska patetiskt, ett sätt att dra till sig uppmärksamhet och få så många som möjligt att följa sin blogg. Det skapas bloggkrig för att dra till sig besökare. Men frågan är ju om det är värt det? Visst okej, folk kanske vill läsa om Kissies barbieliv, för hon är känd osv. Det fattar jag. Men fattar ni så många som har en blogg som folk egentligen inte ens vet existerar? Dom som kanske bara har 5 besökare per dag.. Vem bryr sig egentligen? Att läsa om folks liv och vad dom skriver i bloggen kan vara kul och intressant.  Det är ju därför vi läser eller hur? Men sen, som bloggare, så skriver jag inte imin blogg för att jag vill att så många som möjligt ska följa den. Hellst av allt skulle jag vilja att vissa personer inte visste att den fanns. Jag bloggar mest för min egen skull. För jag tycker det är kul att skriva ner tankar och bara få prata av sig lite energi.Dess utom, eftersom att jag går media, så tycker jag att det är väldigt kul att göra designer osv :) Dock så är min blogg lite emo nu. Typ svart och grå och vit menmen... Det ska det snart bli ändring på! :)
Den bästa bloggen och den jag oftast läser är Fokis! Typ mest min stil och min smak :) Dessutom är hon väldigt bra på att blogga och skriver om intressanta grejer enligt mig :)

Då vet ni, haha, eller nått? x)

Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Bea

sorry gumman..

du får se till att krya på dig!!

2009-10-25 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0