Hej allihop!

Nu äre såhär att jag har sovit för lite länge.. Vaknade typ vid 10, men då skulle man ju ställa tillbaka klockan så vi säger 9.. Sen så kunde jag inte somna om heller. Så jag satte mig framför tvn och åt lite fil :)

Håller på att bli förkyld tror ja..
Är snuvig, har ont i huvudet och det kliar i halsen...
Men man kan väl inte komma undan varje år heller? Aja..

Nu håller på att städa och packa ihop. Ska ta bussen till Malå, den går klockan kvart i tre. Så jag ska åka med gänget från DreamHack :) Dvs Jim, Fredde, Viktor och Hanna :)

Ska hinna äta och duscha innan det också :) Så måste kila nu..


Vimmelbild: Ludvig, jag och Hanna på DH :)

Har tagit ut min piercing nu iaf :)
Vet inte om ja ska sätta in den sen igen..
Har inte bestämt mig :)


Aja hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0